Inlägg: 2678974
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge:
Mjaa, håller med dig, hur fan ska man tänka här 🤣 ujujuj 🤣🤣🤘
Bill & Bull i samma arena, hahaha 👍
Mjaa, håller med dig, hur fan ska man tänka här 🤣 ujujuj 🤣🤣🤘
Bill & Bull i samma arena, hahaha 👍
Sv: A proposito de nada
Huge: Ja det innebär att gnaget får en extra match med publikövertag även om den spelas på hovet.
Edit: Munkas först på bollen.
Edit: Munkas först på bollen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: Vet inte hur det är nu i slutspelet men i serien så fick inte Difs supportrar närvara vid matchen mot Aik…
Skaplig fördel isf 👍
Skaplig fördel isf 👍
+ 4
För AIK mot DIF?
När båda har samma hemmaarena?
Hmmm….
Eller tänker jag fel här?