Inlägg: 2680414
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: vi tycker olika vilket givetvis ärmhålen OK.
Som jag sa tidigare: Fortier är en spelartyp vi behöver mer än Kelleher.
Som bekant har jag kritiserat K tidigare. När han kommer med fart, giftig och bra. MEN; det händer för sällan, snurrar så mycket att farten dör ofta.
Då blir han ett lätt byte pga storlek och klen fysik, vinner inte många kampmoment.
Han måste ha fart, får svårt annars.
Som jag sa tidigare: Fortier är en spelartyp vi behöver mer än Kelleher.
Som bekant har jag kritiserat K tidigare. När han kommer med fart, giftig och bra. MEN; det händer för sällan, snurrar så mycket att farten dör ofta.
Då blir han ett lätt byte pga storlek och klen fysik, vinner inte många kampmoment.
Han måste ha fart, får svårt annars.
Enligt expressen ska Malte Sjögren till Västerås.