Inlägg: 2684132
Sv: A proposito de nada
Lunkz: Skulle säga att båda är bättre än mig, men det betyder ju inte att dem är bra :D
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hur fan kan det få se så här jävla illa ut, blir fan skogstokig på hur jävla nonchalant det ser ut stora perioder i matcherna!
+ 3
Sv: A proposito de nada
Ser ut som Indrasis tappat självförtroendet helt, han vågar inte ta skott, känns stressad med puck, mjuka och svaga pass.
Något har hänt som gjort att han inte vågar längre
Något har hänt som gjort att han inte vågar längre
+ 2