Inlägg: 2684144
Sv: A proposito de nada
gwl: tycker han ser rätt sliten ut i ansiktet med jämfört med föregående delar av säsongen. Men det kanske bara är slutspels skägget som gör det förstås :)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tycker samtliga i Brynäs ska ha 5+ för sitt tålamod med att ta emot fula rapp och grisspel av BIK.
Sen att vi trimmar till dom med en sak och får ett PP med oss in i 3’e är mumma.
Men är aningens orolig över hur konstiga beslut Blomman mf l tar gång efter annan.
Sen att nr.4 kladdar fast sig 5673 gånger per period i egna zonen gör att man blir gråhårig…
Sen att vi trimmar till dom med en sak och får ett PP med oss in i 3’e är mumma.
Men är aningens orolig över hur konstiga beslut Blomman mf l tar gång efter annan.
Sen att nr.4 kladdar fast sig 5673 gånger per period i egna zonen gör att man blir gråhårig…
+ 6
Sv: A proposito de nada
Farsang: några dåliga matcher och han är inte sig själv, slutspelsnervös kanske?
Kul dock att när han tappat spelet så börjar han spela hårt och fysiskt iaf
Kul dock att när han tappat spelet så börjar han spela hårt och fysiskt iaf
+ 1