Inlägg: 2684786
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
För att bryta av tjäbblet ang vattenstrålen med ngt viktigare och trevligare saker att skriva om alternativt att se om man har konto på antingen Svenskhockey.tv eller GD som också sänder matchen.
Länken jag lagt in går till en "liveresultat".sida.
Växjö Lakers HC J18 – Brynäs IF J18 (Kvartsfinal 1/3)
Kl 18
Länken jag lagt in går till en "liveresultat".sida.
Växjö Lakers HC J18 – Brynäs IF J18 (Kvartsfinal 1/3)
Kl 18
+ 2
Sv: A proposito de nada
Andy Tiger: Tänk om Sanny själv skulle få litet vattenstänk i sitt vaxade skägg. Ett öde värre än döden. Klart han reagerar...
+ 12
Fast är man en Gremlin så blir man i vart fall annorlunda om man får vatten på sig..