Inlägg: 2686142
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Utöver en hel säsong så jämnar det ut sig, även om ni anser att domaren var emot er idag.Spelmässigt är ni bättre än Karlskoga och ärligt talat ska det till ett mirakel om ni förlorar den här matchserien.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Mata inte trollen, det är nu man ser vilka de sämsta fansen är. Håna efter förlust är lågt.
+ 2