Inlägg: 2686151
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag tror inte att det går, ni är inte mottagliga ännu… men jag gör ett kort försök…Jag upplever att ni är som vi var de första säsongerna vi åkte ur, ” vi är en klassisk hockeyförening, vi är bättre än så här om inte alla varit emot oss osv”…
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det är Gällstedts ansvar att kommentera den otroligt svaga domarinsatsen idag. Gör han inte det så blir jag redigt besviken på honom.
+ 4