Inlägg: 2686285
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: bra sagt. Väldigt många som är inne på detta forum nu och som inte var det för någon dag sedan.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Uppsträckning ansvariga i HA! Omedelbart bums!
Vi kan inte ha glada gamänger och spolingar som kastar in plast burkar, alkoholhaltiga drycker och snus in i Brynäs bås. Betänk skadan det kan drabba anställda på Tv4 och om möjligt, tänk om Söta Sanny skulle drabbas..
Vi kan inte ha glada gamänger och spolingar som kastar in plast burkar, alkoholhaltiga drycker och snus in i Brynäs bås. Betänk skadan det kan drabba anställda på Tv4 och om möjligt, tänk om Söta Sanny skulle drabbas..
+ 9
