Inlägg: 2689351
Sv: A proposito de nada
TV-produktionerna i Hockeyallsvenskan kommer jag inte sakna om vi skulle gå upp i SHL igen. Igår tog väldigt lång tid innan man fick se repris på det avgörande målet och någon kamera mot utvisningsbåset har det inte heller, bara för att nämna några få saker.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: www.aftonbladet.se/a/XbGmVr
Beklagar, blir ingen SHL nästa år för er med Wennerholm-jinx... Karln borde förbjudas att skriva sådana rubriker så att det kan avgöras sportsligt istället.
Beklagar, blir ingen SHL nästa år för er med Wennerholm-jinx... Karln borde förbjudas att skriva sådana rubriker så att det kan avgöras sportsligt istället.
+ 3