Inlägg: 2689353
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: 1570 är också den klart dyraste biljetten du kan få tag på så blir lite skevt att använda som referens här. De vanliga sittplatserna ligger mellan 400-650 ungefär. Fortfarande väldigt dyrt förvisso men blir mer rättvist att jämföra då.
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Tufft att dubblera priserna jämfört med semi- och kvartsfinalerna, men BIF räknar nog kallt med att finalerna (som ju lär bli mot dif) resulterar i fulla hus.
För mig blir det äntligen en fredagskväll i Gävle!
För mig blir det äntligen en fredagskväll i Gävle!
+ 1