Inlägg: 2694381
Sv: A proposito de nada
Davey_85: Märks att direktiven kommit från högre instans, ta inget på Djurgården, ta minsta lilla vindpust på Brynäs, Djurgården ska få vinsten idag enligt dom som bestämmer.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Semic:
"
Märks att direktiven kommit från högre instans, ta inget på Djurgården, ta minsta lilla vindpust på Brynäs, Djurgården ska få vinsten idag enligt dom som bestämmer.
"
Difopoli. Gäller att vara totalt överlägsna så att det inte spelar någon roll.
"
Märks att direktiven kommit från högre instans, ta inget på Djurgården, ta minsta lilla vindpust på Brynäs, Djurgården ska få vinsten idag enligt dom som bestämmer.
"
Difopoli. Gäller att vara totalt överlägsna så att det inte spelar någon roll.
+ 3