Inlägg: 2694406
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mm, lite jobbigt läge. Vi spelar helt ok/bra, men har ju ingen effektivitet. Marginalerna för misstag är ju också jäkligt mycket mindre nu.
Hoppas vi kommer ut och exploderar i tredje (på ett positivt sätt. hehe)
Hoppas vi kommer ut och exploderar i tredje (på ett positivt sätt. hehe)
+ 3
Sv: A proposito de nada
PerraTrav: det här ser inte bra ut. Spelövertag, klara chanser, inga mål…, dålig cocktail
+ 5
Sv: A proposito de nada
Helt otroligt.. Djurgården har fan ingenting! Gäller att gnugga vidare och ha tålamod
+ 3