Inlägg: 2694457
Sv: A proposito de nada
PerraTrav: Vilken jävla Läksands-supporter håller på Brynäs som andralag? Varför var du inte här och skrev massor med trevligheter i onsdags? Många verkar tycka det är härligt med andra lags fans som skriver av sig men inte ikväll, för min del!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gunderson: Du Verkar inte fatta detta
Det har alltid funnit en "hat kärlek" mellan Leksand och Brynäs
Nu när vi spelar i andra ligor så vill jag ni går upp i den riktiga ligan så ni får möta riktigt motstånd ! OK?
Det har alltid funnit en "hat kärlek" mellan Leksand och Brynäs
Nu när vi spelar i andra ligor så vill jag ni går upp i den riktiga ligan så ni får möta riktigt motstånd ! OK?
+ 2