Inlägg: 2694646
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Förutom grattis till en seger närmare avancemanget. Denna tillägnar jag en ikon på Er sida (ibland ifrågasatt hos Er). Men hur många på HS har en klubb uppkallad efter sej? Visa respekt.
Att jag sedan inte orkar visa den rätt beror på fredagswhiskyn, vem orkat tjafsa med en dator nu
Att jag sedan inte orkar visa den rätt beror på fredagswhiskyn, vem orkat tjafsa med en dator nu
+ 5
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Jag bryr mig inte ett skit egentligen om prestationen vid det här skedet av säsongen, vinster är allt som räknas. Men tycker ändå vi över hela matchen är bättre och skapar farligare lägen än Djurgården även om vi inte är lika överlägsna som i onsdags.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
20 sekunder in och hur nära som helst från 1-0?
1-0 där och djurgården skulle skita på sig DIREKT.
Nån minut senare? Jo, Lindstein får drömläge.
Nej vi var bättre nu ska vi visa samma styrka i deras skithall.
20 sekunder in och hur nära som helst från 1-0?
1-0 där och djurgården skulle skita på sig DIREKT.
Nån minut senare? Jo, Lindstein får drömläge.
Nej vi var bättre nu ska vi visa samma styrka i deras skithall.
+ 1

Samtliga mål är ju riktiga skitmål, de sa inte mycket om hur vi såg ut.