Inlägg: 2694780
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
PerraTrav: "Orkar inte höra något mera gnäll här nu! Ni vann ju så var glada då eller?"
Om du inte orkar höra mer gnäll här så har jag ett enkelt förslag...
Om du inte orkar höra mer gnäll här så har jag ett enkelt förslag...
+ 6
Sv: A proposito de nada
PerraTrav: ja inget gnäll hur det ser ur i matcher, det är bara vinster som räknas , sen tar vi därifrån.
+ 2

Ni vann ju så var glada då eller? 😍🥳🥳🥳