Inlägg: 2697163
Sv: A proposito de nada
Usch, nervöst nu så jag drar iväg till friskis och försöker svettas bort nervositeten och tänka på annat. Vore skönt om de avgör ikväll. Framåt Brynäs!
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hoppas att spelarna inte besitter mitt psyke ikväll... Vill bara att det ska bli ett avslut ikväll. Känslan säger att det blir en förlust, men håller spelarna samma attityd som dom tidigare matcher, så ska den här säcken knytas ihop ikväll.
Men en svepning i finalen? Känns för bra för att vara sant 😅
Men en svepning i finalen? Känns för bra för att vara sant 😅
+ 8