Inlägg: 2697524
Sv: A proposito de nada
Hur många ramträffar har vi fått den här säsongen?!? Måste vara rekordnivåer
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
DIF kommer med några sporadiska anfall, men jag imponeras jag av att BIFspelarna på isen har ett större lugn än vad jag har hemma i soffan.
+ 17
Sv: A proposito de nada
Fick inte skansen två st varningar på tekningen där? Ska väl vara utvisning?
+ 3