Inlägg: 2697538
Sv: A proposito de nada
Ticko : Jo det finns visst kvar men byta tekare är "nytt för i år" iaf i Sverige... i NHL är just att bara byta inget nytt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10491}: Sjukt att det bara står 3-1 till oss. Fullständig mangling och en extrem klasskillnad mellan lagen. Stäng det här nu för helvete!
Kan vara 20 min kvar av säsongen. Bara att tömma allt! Nu ska vi tillbaka till SHL!
Kan vara 20 min kvar av säsongen. Bara att tömma allt! Nu ska vi tillbaka till SHL!
+ 20