Inlägg: 2697909
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey_85: Måste vara i nån lokal kvartersserie i Ö-vik, som det lag som fått fram flest NHL-stjärnor också tar hem guldet.
I övriga Sverige spelar vi om och räknar flest antal ”Svenska Mästare”-titlar i ishockey…😁
I övriga Sverige spelar vi om och räknar flest antal ”Svenska Mästare”-titlar i ishockey…😁
+ 7
Sv: A proposito de nada
Vi har nyss gått upp till SHL. Men likförbannat ska det snackas om skit hit och skit dit. Fyfan vad jag blir trött.
+ 9