Inlägg: 2697919
Sv: A proposito de nada
Malken: Sanny är en clown. Benn har varit er klart bästa spelare och det är inte så jävla konstigt om man kollar på hans CV heller. Har spelat på NHL nivå i ungefär elva säsonger och han skulle få problem med det ostrukturerade cirkusspelet i HockeyAllsvenskan? Benn skulle inte ens få problem i SHL.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10595}: Men vad fan trollpacka! Kan man inte ens få komma in här och njuta när vi lekt oss igenom en HA säsong (där ni visst spenderade 7 säsonger!!) utan ditt j-a trollande. Kryp tillbaka under din sten ditt j-a troll!
Inse att det är ingen här som bryr som om dig och era NHL spelare från 20 år sen…
Inse att det är ingen här som bryr som om dig och era NHL spelare från 20 år sen…
+ 10