Inlägg: 2697988
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Walle2: ni hade 12 utländska spelare i er trupp...23/24 och vi hade 11... End of discussion...
+ 4
Sv: A proposito de nada
Walle2: Ni har lika många utländska spelare i laget som vi. Eller räknas inte alla era eftersom de inte levde upp till förväntningarna?
Vi har lika många spelare som gått genom egna juniorleden i truppen som vi har utländska spelare.
Vi har lika många spelare som gått genom egna juniorleden i truppen som vi har utländska spelare.
+ 3