Inlägg: 2698073
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Oroas också av att lägga för mycket på en målvakt. Även om Hellberg är väldigt meriterad så är det väldigt länge sen han spelade i Sverige. Kommer vara en inkörningsperiod som kanske är för lång för en nykomling. Väldigt viktigt att Alcén lyckas sätta detta.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Farsang: Fast vi kan ju nämna lika många målvakter som gjort tvärtom mot vad du säger.
Sen ska man komma ihåg att Lindbäck kom till Brynäs med en missbruksproblematik. (Nog pratat om han och den.)
Sen ska man komma ihåg att Lindbäck kom till Brynäs med en missbruksproblematik. (Nog pratat om han och den.)
+ 2
Vi tog hem Lindbäck och han hade otroligt svårt att anpassa sig till svenskhockey och storlek på planen.(Lasse Johansson och Ortio hade ju även dem samma problem, Lasse kom över den svårigheten snabbast dock)
Så det känns livsfarligt att lägga 300k+ på en målvakt också. Skulle denne målvakt inte lyckas komma in i det såpass snabbt som vi ändå behöver. Då blir det krångligt att få in en till 😮💨