Inlägg: 2698223
Sv: A proposito de nada
Alvin : Så är det! Nu måste ni tänka om ni skall möta Leksand och andra etablerade SHL lag🤓 Skämt och sidå! Ni har ju varit totalt överlägsna i år så ni kommer klara er bra även i SHL! 🥳
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
PerraTrav: Ta en första mellansäsong med det ni har! Var ett mittenlag och häng bara kvar sedan när pengarna har regnat in så kan ni börja köpa dyra spelare