Inlägg: 2699127
Sv: A proposito de nada
Peja: Vi kommer garanterad ha en bättre trupp än den vi åkte ut med och rent krasst så tycker jag laget vi åkte ut med inte var ett bottenlag på pappret. Största misstaget Alcen gjorde det året var att förlänga med Manner.. där hände något med truppen.
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Erat: Största felet var att truppen inte kom ihop som lag. Landskamp Sverige-Finland och det köpte inte Rödin m.fl.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Erat: För att inte glömma att konkurrensen kommer vara sämre nästa år än året vi åkte ut.
Årets upplaga av SHL var ju den svagaste på många många år ;););)
Årets upplaga av SHL var ju den svagaste på många många år ;););)
+ 14
Sv: A proposito de nada
Erat: Japp. Tycker att tom vi har en bättre trupp redan nu. Då räknar jag in tränarstaben också.
+ 1