Inlägg: 2702798
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Söndag 12 maj måste få ha några nya spelare också. Brynäs födelsedag #1912
+ 4
Sv: A proposito de nada
Farsang: "Vaknar gärna imorgon till nyheten om Djoos."
Tänk på att det är röd dag i morgon. Förstår ju att de flesta jobbar på som vanligt med silly och signeringar osv. Tänker mest så ingen blir förvånad varför det är så tyst just i morgon.
Tänk på att det är röd dag i morgon. Förstår ju att de flesta jobbar på som vanligt med silly och signeringar osv. Tänker mest så ingen blir förvånad varför det är så tyst just i morgon.
Vaknar gärna imorgon till nyheten om Djoos.
Vaknar gärna på Fredag till Nyheten om O’Neill.
Vaknar gärna på Lördag till nyheten om förlängningar med, Cukste, Benn, Kopacka, Indrasis, Ölund och ev. Kelleher.