Inlägg: 2702815
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: usch fyfan! Fick typ ont i magen av att se det klippet.
Får även typ panik när jag tittat på tre kronor och målvakten går ut bakom mål. Skriker typ direkt ”HÅLL DIG I MÅLET”
Fucking trauma
Får även typ panik när jag tittat på tre kronor och målvakten går ut bakom mål. Skriker typ direkt ”HÅLL DIG I MÅLET”
Fucking trauma
+ 2
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: jävligt bra statis i J20, en som kan draftas iår, low risk high reward, bästa scenario, får vara med och slåss om platser vid skador blommar ut och om 3 år får han NHL kontrakt och vi kan casha in
+ 12
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Ja, det var sånt målvaktspel som Brynäs hade i början av säsongen. Ganska enkelt att identifiera ”hönan och ägget” där bakom det så kallade kaoset i försvarsspelet.
Spännande att se om Lejon kommer pendla mellan J20 och A-laget eller om man lånar ut honom till en allsvensk klubb. Påminner mycket om när Brynäs värvade Gynge.
Jag hoppas han är med Brynäs under försäsongen i alla fall. Behövs unga spelare som pushar på underifrån.
Spännande att se om Lejon kommer pendla mellan J20 och A-laget eller om man lånar ut honom till en allsvensk klubb. Påminner mycket om när Brynäs värvade Gynge.
Jag hoppas han är med Brynäs under försäsongen i alla fall. Behövs unga spelare som pushar på underifrån.
+ 7
(Länkar målet också ifall ni minnas tillbaka på våra mindre ljusa stunder i HA)