Inlägg: 2702829
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charles: "slutade 6:a i J20 poängliga i ett bottenlag"
Var hittar du denna statistik? Genuin fråga då jag inte kan J20 alls.
Tittar jag på J20 Södras poängliga på Swehockey kom han t.ex. etta.
stats.swehockey.se/Players/Statistics/ScoringLeaders/14709
29 matcher och 41 poäng.
Och enligt EP gjorde han 61p på 46 matcher i J20.
www.eliteprospects.com/player/708939/hugo-lejon
Är det totalt med fortsättningsserier osv han kom 6a?
Var hittar du denna statistik? Genuin fråga då jag inte kan J20 alls.
Tittar jag på J20 Södras poängliga på Swehockey kom han t.ex. etta.
stats.swehockey.se/Players/Statistics/ScoringLeaders/14709
29 matcher och 41 poäng.
Och enligt EP gjorde han 61p på 46 matcher i J20.
www.eliteprospects.com/player/708939/hugo-lejon
Är det totalt med fortsättningsserier osv han kom 6a?
bra som ersättare för Nordh och kostar ju bara en junior lön, hittar inget negativt med detta, även fast han inte gjorde några poäng direkt i sina Allsvenska matcher
Farsang: troligtvis mellan A-lag och juniorerna, får träna med laget och visar han positiva egenskaper så kanske han får testa någon match.