Inlägg: 2702871
Sv: A proposito de nada
Vill ni vänta till Brynäs går ut med nästa värvning eller vill ni ha den före ;)?
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindmicke: för mig får du gärna berätta :)
Jag litar ändå aldrig på värvningar till att Brynäs faktiskt presenterar dem😂 så det är bara skoj att få höra tycker jag
Jag litar ändå aldrig på värvningar till att Brynäs faktiskt presenterar dem😂 så det är bara skoj att få höra tycker jag
+ 2