Inlägg: 2705579
Sv: A proposito de nada
Peja: LHC värvar Heljanko. Trodde verkligen han skulle ha erbjudanden, åtminstone från Schweiz. Skulle vara intressant att veta vad han får för månadslön. Han måste ha blivit dyr.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Väldigt synd att LHC ser ut att ha lyckats landa Heljanko.
Vad tjänar Högberg? Där har vi nog svaret på vad Heljanko tjänar.
Sannolikt 300k+ då de förmodligen konkurrerat mot klubbar i Schweiz.
Vad tjänar Högberg? Där har vi nog svaret på vad Heljanko tjänar.
Sannolikt 300k+ då de förmodligen konkurrerat mot klubbar i Schweiz.
+ 6