Inlägg: 2706180
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Man undrar lite om det kan ha att göra med att vi skar bort kanslipersonal under HA så nu sitter några med dubbla tjänster/annat ansvar och knåpar ihop den som en bisyssla?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Ja, så kanske det är, men ekonomisidan brukar vara prioriterad. Rätt enkelt och tydligt att förklara anledningen till behovet att senarelägga årsmötet i så fall
Transparens och tydlighet ingår i Brynäs identitet som Svedman pratar så mycket om?
Ja, så kanske det är, men ekonomisidan brukar vara prioriterad. Rätt enkelt och tydligt att förklara anledningen till behovet att senarelägga årsmötet i så fall
Transparens och tydlighet ingår i Brynäs identitet som Svedman pratar så mycket om?
+ 1