Inlägg: 2707962
Sv: A proposito de nada
Bästa var under JVM-guldet. Chris och Renberg. Synd att dom tonade ner sig på senare år.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Erat: Chris som har första ching på all sport i stadskontrollerad media Usch o fy vad han är DÅLIG
+ 6
Sv: A proposito de nada
Erat: Sugen på att Lena tar över alla turneringar och refererar. Säker kvinna!