Inlägg: 2708004
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: ja det var han verkligen, chris lät ju fett besviken när Brynäs gjorde mål, chris är nog en av dom sämre kommentatorerrna
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: Han missbrukar också ett ord som man normalt inte använder så ofta. Om t ex någon inom damhockeyn slår en fin passning..”en OERHÖRT(!) fin passning..”🤦🙂
+ 3