Inlägg: 2708020
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Okey, denna kommentator diskussion kanske räcker nu........
Det är HOCKEY och BRYNÄS man vill läsa om.
Vad är oddsen på att Kelleher ändå får ett kontrakt i Brynäs?
Varför inte satsa på en tjeck eller finländare som 1:a center?
Eller en hungrig AHL center som vill spela i SHL med hög status i världen och i ett klassiskt lag som har många amerikanare och kanadicker i sitt lag.
Det är HOCKEY och BRYNÄS man vill läsa om.
Vad är oddsen på att Kelleher ändå får ett kontrakt i Brynäs?
Varför inte satsa på en tjeck eller finländare som 1:a center?
Eller en hungrig AHL center som vill spela i SHL med hög status i världen och i ett klassiskt lag som har många amerikanare och kanadicker i sitt lag.
+ 6
Sen i fotboll älskar man ju Glenns spontana ljud när det blir en stor chans😀.
Någon som är oerhört jobbig är Christian Olsson. När han ska krysta fram en jävla massa dravel.
Men där har det blivit något bättre. Ordbajseri var det.
Däremot när han kommenterar hästhoppning med Maria Gretzler. Hon, om någon lever sig in i det hon gör.
Men det är 100% ärligt.
Då gör det inget hur man låter..