Inlägg: 2708324
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: "harlie spelade BP i Liiga.
Om man tänker att han ska göra det nu med alltså"
Yes, CEDA och bertil blir det väl absolut i bp. Men du ska ha 2 backar till som spelar bp. Vilka blir det? Kinnvall spelade väl knappt bp och inte heller Lindstein. Däremot Benn, Cukste och Billins spelade ju en hel del.
Om man tänker att han ska göra det nu med alltså"
Yes, CEDA och bertil blir det väl absolut i bp. Men du ska ha 2 backar till som spelar bp. Vilka blir det? Kinnvall spelade väl knappt bp och inte heller Lindstein. Däremot Benn, Cukste och Billins spelade ju en hel del.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Farsang: Äntligen en till rightare som kan lira PP. Då kan vi äntligen ha Kinnvall skjutandes i vänstra cirkeln på heltid. Djoos på point i första PP och Andersson på samma plats i andra PP.
Challe väntar jag med tills vi ser om han klarar av SHL.
Challe väntar jag med tills vi ser om han klarar av SHL.
+ 7
Om man tänker att han ska göra det nu med alltså