Inlägg: 2708479
Sv: A proposito de nada
JawKee: Den här spelaren lämnar Storhamar. Hade varit en intressant pjäs längre ner i hierarkin. Han ryktades lite till Brynäs för ett år sedan. Frågan är om man vågar ta någon från norska ligan direkt till SHL.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Satt och kikade på honom igår också! Kul. Jag är dock så otroligt dålig på att få en klarhet för mig vilken nivå norska ligan och finska ligan ligger på. Otroligt svårt.
+ 2