Inlägg: 2708655
Sv: A proposito de nada
JawKee: Man får ta med ölen till platsen i en del andra arenor som t.ex Hovet. Handlar väl om hur ens alkoholtillstånd är utformat?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: "Man får ta med ölen till platsen i en del andra arenor som t.ex Hovet"
Nu kanske jag är ute och cyklar, men det är väl 3,5% man får ta med till plats på hovet. Starköl dricks bara i barerna har jag för mig.
Nu kanske jag är ute och cyklar, men det är väl 3,5% man får ta med till plats på hovet. Starköl dricks bara i barerna har jag för mig.
Sv: A proposito de nada
Peja: Om jag inte har sett fel nu så verkar det som att Zach Boychuck följer Brynäs på twitter. Ingen aning om när han började göra det.
Långsökt kanske, men kanske inte.
Långsökt kanske, men kanske inte.
+ 3