Inlägg: 2709002
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: Det är per definition inte tiggeri om fansens värvning startas av fansen själva och inte av klubben.
+ 15
Sv: A proposito de nada
Med tanke på att MoDo har harvat i HA under massor av säsonger så har man uppenbarligen inte haft en tillräckligt bra ekonomi för att vara en slagkraftig förening. Då kan man ju antingen vara glad och nöjd med att inte vara särskilt bra, eller skippa sin egenpåtagna vilja att se supporterbidrag som tiggeri.
Stoppar ett finger i luften och killgissar att insamlingsbössorna kommer att rassla I Övik efter säsongsavslut och degradering.
Stoppar ett finger i luften och killgissar att insamlingsbössorna kommer att rassla I Övik efter säsongsavslut och degradering.
+ 3
Man kan säga att det uppmanas.
Man kan säga att det erbjuds en möjlighet. Två rätt olika saker.
Skulle nog säga att supportrar och framförallt medlemmar ingår i verksamheten också.
Om man SJÄLV vill så skänker man pengar till något man själv anser vara något viktigt. Precis som att människor väljer att skänka pengar till Röda korset eller Unicef.