Inlägg: 2709123
Sv: A proposito de nada
Aaaa: Kroken har kontrakt över nästa år, om inte Toronto vill göra en total renovering efter alla år av fiasko och köpa ut en del spelare. 😅
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Erat: Av någon anledning har Calle accepterat dåliga kontrakt hela sin NHL karriär, Toronto kommer aldrig få den typen av spelare för under 2miljoner dollar så Kroken blir nog kvar
Var samma i Nashville han accepterade ett dåligt kontrakt för att han inte ville flytta om jag inte missminner mig
Var samma i Nashville han accepterade ett dåligt kontrakt för att han inte ville flytta om jag inte missminner mig
Sv: A proposito de nada
Erat: Hans värde i NHL är nog troligtvis inte så lågt att han inte får något annat alternativ, men kan ju ha fel
+ 2