Inlägg: 2709138
Sv: A proposito de nada
Farsang: Hittade denna länk om jumbotroner - vet dock inte om den kan översättas till kub ( som fyra platta skärmar?)
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Här specifikt för hockey.
Förutom själva hårdvaran är det nog en hel del fipplande med mjukvara för att få till cool grafik.
Förutom själva hårdvaran är det nog en hel del fipplande med mjukvara för att få till cool grafik.
+ 1