Inlägg: 2709190
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
J-S: Bara det inte hämmar budgivningen det minsta lilla om en riktigt bra 1:e center kan jag leva med en ny jumbotron 🙂
När jag är på plats i en arena - oavsett om det är i Erpen eller i NHL där det finns grymma jumbotroner, så ägnar jag 5% av tiden åt att titta på jumbotronen resten av tiden tittar jag på vad som sker på isen.
När jag följer via TV:n tittar jag 0% på jumbotronen.
Av ovanstående kan man nog gissa sig till vad jag prioriterar.
När jag är på plats i en arena - oavsett om det är i Erpen eller i NHL där det finns grymma jumbotroner, så ägnar jag 5% av tiden åt att titta på jumbotronen resten av tiden tittar jag på vad som sker på isen.
När jag följer via TV:n tittar jag 0% på jumbotronen.
Av ovanstående kan man nog gissa sig till vad jag prioriterar.
+ 3
Lokaler anställda och spelare allt är uppdelat vi lever inte på sextiotalet då kaffe och kanalbullar räckte som betalning.
Normalt vid stora kostnader för lokaler som byte av mediakub söker man utomstående finansiärer i utbyte av reklam.
Alltså inget som drabbar spelartruppen.