Inlägg: 2710043
Sv: A proposito de nada
JawKee: fast förmodligen så finns det inte så mycket bättre alternativ så då känns den här värvningen trygg då både Rödin och Djoos har spelat med honom .
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Om vi landar honom så hoppas jag på en ytterforward som kan spela andra eller tredje .
+ 1
Sv: A proposito de nada
Alvin : Jag var mest sarkastisk. Tror det blir skitbra med honom om Brynäs landar honom :D
+ 4