Inlägg: 2710052
Sv: A proposito de nada
Nu undrar jag vilka dessa tunga ytterforwards kommer att vara? Några från Hockeyallsenskan? Jayden Halgebwachs? Inte för att han är tung men hört mycket bra om honom.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10638}: Jag hade gärna sett Olhaver i fjärdekedjan. Tyckte han var värdelös i Modo för några år sedan men han imponerade på mig förra säsongen. Bra i boxplay dessutom.
+ 3