Inlägg: 2710065
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lunkan: Woho - en väldigt intressant (minst) andracenter som Alcen hittat.
Kanske lite snål poängprotokollet för min smak men jag är nöjd.
Tror Larsson får fortsätta med rödin och Miks ändå nu iom denna värvning även om jag håller Larsson som mer kopplet center för första.
Skulle en center skadas så fyller vi bara på med scott som center i 4de.
Det blir kanon.
Skulle behöva in med en, nästan ful, forward som ligger på gränsen i sitt fysiska spel (utan att göra avkall på speed och puckskills) nu bara. En sylvegårdstyp.
En bra andremålvakt såklart men även 2 defensiva backpjäser saknar jag faktiskt.
Kan ju inte få allt, även om jag nu kommer att kunna se allt - iaf på hemmaplan 😉
Kanske lite snål poängprotokollet för min smak men jag är nöjd.
Tror Larsson får fortsätta med rödin och Miks ändå nu iom denna värvning även om jag håller Larsson som mer kopplet center för första.
Skulle en center skadas så fyller vi bara på med scott som center i 4de.
Det blir kanon.
Skulle behöva in med en, nästan ful, forward som ligger på gränsen i sitt fysiska spel (utan att göra avkall på speed och puckskills) nu bara. En sylvegårdstyp.
En bra andremålvakt såklart men även 2 defensiva backpjäser saknar jag faktiskt.
Kan ju inte få allt, även om jag nu kommer att kunna se allt - iaf på hemmaplan 😉
+ 3
