Inlägg: 2710080
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gavve: Tänkbar laguppställning:
Källgren-XXXX
Djoos-D'Astous
Bertilsson-Kinnvall
Lindstein-Andersson
Sjundeback: Larsen (bör dock skaffa en bättre defensiv back här och göra Larsen till åttondeback)
Lindblom-Schroeder-Silfverberg
Indrasis-Larsson-Rödin
XXXX-Vesel-Kopacka
XXXX-Ölund-Scott
Extraforwards: Lejon, Lindblom
Lånas ut: Johanesson, Ohlsson
Så nu behöver man "bara" 1 andramålvakt, 2 ytterforwards och 1 back, men det är spelare längre ner i hierarkin nu.
Källgren-XXXX
Djoos-D'Astous
Bertilsson-Kinnvall
Lindstein-Andersson
Sjundeback: Larsen (bör dock skaffa en bättre defensiv back här och göra Larsen till åttondeback)
Lindblom-Schroeder-Silfverberg
Indrasis-Larsson-Rödin
XXXX-Vesel-Kopacka
XXXX-Ölund-Scott
Extraforwards: Lejon, Lindblom
Lånas ut: Johanesson, Ohlsson
Så nu behöver man "bara" 1 andramålvakt, 2 ytterforwards och 1 back, men det är spelare längre ner i hierarkin nu.
+ 4
1: 90. Boqvist, Jesper - 11. Kellman, Joel - 74. Danielsson, Nicklas
2: 7. Kristo, Danny - 40. Jensen, Jesper - 71. Kousal, Robert
3: 19. Nilsson, Ludvig - 44. Blomqvist, Jacob - 72. Rohdin, Joachim
4: 14. Alcén, Johan - 12. Asklöf, Samuel - 79. Mannberg, Daniel
Om du istället menar säsongen 17/18 såg det ut så här:
1: 8. Palushaj, Aaron - 40. Jensen, Jesper - 11. Clark, Kevin
2: 61. Ikonen, Juuso - 85. Johansson, Mikael - 16. Paille, Daniel
3: 9. Caporusso, Louie - 36. Ölund, Linus - 12. Asklöf, Samuel
4: 44. Blomqvist, Jacob - 31. Granström, Jonathan - 14. Alcén, Johan
Avgör själva vad som är bäst, jag listar bara de FW som vi hade i första matchen. :)