Inlägg: 2710131
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Japp menade Emil.
Han har absolut tillräckligt för att klara den roll jag efterfrågar. Hade absolut inte sagt nej till han i en 3-4de lina.
Hans glansdagar kan vara över men har han testats i landslaget nått år i rad om han varit värdelös för en sådan roll?
Mot oss var han en helt klart en bärande spelare i kvalet - men då var vi såklart ett bottenlag i motgång.
Han har absolut tillräckligt för att klara den roll jag efterfrågar. Hade absolut inte sagt nej till han i en 3-4de lina.
Hans glansdagar kan vara över men har han testats i landslaget nått år i rad om han varit värdelös för en sådan roll?
Mot oss var han en helt klart en bärande spelare i kvalet - men då var vi såklart ett bottenlag i motgång.
+ 2
Om du menar Emil Sylvegård så har han ju varken speed eller puckskills. Lillebror ska ju till NHL så han kan du ju inte mena.. Men även han saknar ju speed vilket får mig att tro att det enbart blir AHL spel för honom. Själv skulle jag gärna se Austin Wagner på den sista forwardplatsen.