Inlägg: 2710358
Sv: A proposito de nada
Varför letar sig andra klubbars supportrar in till ett Brynäs forum och mestadels bara sprider en massa dynga...måste vara den svenska avundsjukan
+ 16
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ja håller med.. Återigen, kan inte alla modoiter bara sluta skriva här inne? Kan vi banna dom? Skiter fullständigt i "forumet är öppet för alla" "Tjuriga brynäsare som inte tillåter andra lag att skriva" etc etc, tycker vafan ni vill men kom inte in hit o dryga er. Hur jävla svårt ska det va. Så otroligt trött på er kaxiga modoiter. Skriv i eran egna bok om hur jävla kassa brynäs är istället.
+ 2