Inlägg: 2710674
Sv: A proposito de nada
Jugge: Frågan är väl in Vesel är en bättre 3:e center i SHL än Ölund. Att han är en bättre allsvensk offensiv center vet vi.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zzz: ”Att han är en bättre allsvensk offensiv center vet vi”
Håller inte med, jag tror Ölund lätt kunnat matcha Vesels poängsnitt om rollerna var ombytta.
Håller inte med, jag tror Ölund lätt kunnat matcha Vesels poängsnitt om rollerna var ombytta.
+ 4