Inlägg: 2710678
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Sen har vi den här aspekten, finns det möjlighet att hitta platser och tillfällen att utveckla dessa spelare så lär man ta chansen, mycket kommer baseras på om vi har "råd" att spela dem. får vi en bra start och lite trygghet så kan man slänga in Lejon i byten högre upp än fjärde för att ge honom tid med skickligare spelare, och i mer offensiva situationer
men slåss vi med näbbar och klor varje match där varje mål kan avgöra matchen så blir det svårt att ge dem tiden de behöver.
men slåss vi med näbbar och klor varje match där varje mål kan avgöra matchen så blir det svårt att ge dem tiden de behöver.
+ 1
Man måste också komma ihåg att Brynäs har många äldre spelare, och även vissa yngre (t.ex Axel Andersson och Kinnvall) som har varit ganska skadedrabbade i sina karriärer. Om man är sjundeback på pappret när alla är skadefria kan det ju ändå mycket väl bli så att man spelar på tre backpar i merparten av matcherna, likaså kommer 13&14:e-forwards att spela många matcher i fjärdelinan.
Jag tror att Larsen kommer att lämna senast i november, han måste spela hockey och det kommer inte ske i SHL.