Inlägg: 2710701
Sv: A proposito de nada
J-S: ja då vill vi lika men ser ingen värld där kosacks startar i en fjärde aldrig någonsin finns inte ens en procent till de, utan tror de blir kopacka-ölund i tredje och scott-vesel-lejon i en fjärde för att ge lejon större chans till utveckling i en sån miljö, sen är kopacka dålig defensivt så då stödjer ölund upp för honom defensivt
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Aaaa: Skulle också bli förvånad om Alcen värvar in kosacker till fjärde 🙂
+ 3