Inlägg: 2710729
Sv: A proposito de nada
JawKee: Vi saknar nog även en poängproducerande center likt Janne Larsson 1999.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Kan ju alltid fråga Janne om han vill hoppa in som center nu när han håller till i Gävle ;)
+ 5
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Förhoppningsvis kan Schroeder åter bli en poängproducerande center.
Om jag förstått rätt så hade han en annan roll i laget förra säsongen som bidrog negativt i hans poängproduktion.
Om jag förstått rätt så hade han en annan roll i laget förra säsongen som bidrog negativt i hans poängproduktion.
+ 11